FAQ  •  Registreren  •  Aanmelden

Wist je dat...?

<<

Angelinda

Gebruikers-avatar

aDMinistrator
aDMinistrator

Bericht 17 Mei 2014, 23:37

Wist je dat...?

...dat DM blijkbaar wel van plan was naar Nederland te komen in 1988 maar dat het toch om de een of andere reden niet doorging? Althans, dat zegt dit oude Hitkrant artikel dat ik o.a. laatst via eBay kocht. Het had moeten gebeuren op 22 februari, de dag na hun concert in Brussel.

(nee maar ff serieus weet een van jullie hier meer over?)
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
<<

Puffino

Gebruikers-avatar

aDMinistrator
aDMinistrator

Bericht 19 Mei 2014, 06:53

Re: Wist je dat...?

De voorverkoop liep niet.

Jazekers zouden ze komen! Maar het ging dus mooi niet door. En toen het eenmaal bekend was dat het niet door zou gaan.... waren de concerten in westelijk Duitsland en Brussel al uitverkocht.

Was niet echt "fijn" zeg maar.

PS: http://hopelesslydevoted.free.fr/pages/ ... masses.htm is een van de weinigen die hem noemt.
Puffino

DM minded freak
<<

Angelinda

Gebruikers-avatar

aDMinistrator
aDMinistrator

Bericht 19 Mei 2014, 21:25

Thanks voor het antwoord! Blijkbaar weest haast niemand dit.

Dus als de voorverkoop al aan de gang was, zouden er dan niet al (ongebruikte) tickets moeten zijn geweest? Een scan hiervan zou erg mooi zijn voor de collectors!
<<

Icefire

Gebruikers-avatar

Music for the masses
Music for the masses

Bericht 19 Mei 2014, 22:39

ha, bovenstaand artikeltje hen ik ook in mijn plakboek zitten. Dit zou mijn eerste concert worden. Net toen ik kaarten wilde kopen kwam bericht dat t niet doorging. Toen ook nog het bericht dat het verplaatst zou worden naar Den Haag…...
And then i'll have faith, or I prefer to think that things couldn't turn out worse.....
<<

Puffino

Gebruikers-avatar

aDMinistrator
aDMinistrator

Bericht 20 Mei 2014, 07:29

Datvan den Haag is mij nooit ten ore gekomen. Grappig. Met voorverkoop werd de verkoop aan de ticketboxen bedoeld, want dit bleek op de eerste dag van de voorverkoop aan ons als consument. Kennelijk.

Blijft een frustrerend dingetje, die concerten.
Puffino

DM minded freak
<<

Angelinda

Gebruikers-avatar

aDMinistrator
aDMinistrator

Bericht 22 Mei 2014, 22:04

Icefire schreef:ha, bovenstaand artikeltje hen ik ook in mijn plakboek zitten. Dit zou mijn eerste concert worden. Net toen ik kaarten wilde kopen kwam bericht dat t niet doorging. Toen ook nog het bericht dat het verplaatst zou worden naar Den Haag…...

Puffino schreef:Datvan den Haag is mij nooit ten ore gekomen. Grappig. Met voorverkoop werd de verkoop aan de ticketboxen bedoeld, want dit bleek op de eerste dag van de voorverkoop aan ons als consument. Kennelijk.

Blijft een frustrerend dingetje, die concerten.

Dank u beiden voor de info! Dus zelfs de ticketboxen geloofden er niet in, pfff...
<<

Tinygirl

Music for the masses
Music for the masses

Bericht 28 Mei 2014, 17:55

Ik weet het ook nog. Ik was blij dat ik in januari voor de eerste keer naar de concerten in London ging. Was ik die tour toch nog 2x geweest.

Ik zit nu opeens te bedenken, maar volgens mij staat Nederland ook niet op de trui (waar heb ik dat ding gelaten???).
<<

Puffino

Gebruikers-avatar

aDMinistrator
aDMinistrator

Bericht 29 Mei 2014, 10:59

Zou geniaal zijn als ie wel op een tourposter of trui terecht zou zijn gekomen!

Haha.
Puffino

DM minded freak
<<

Angelinda

Gebruikers-avatar

aDMinistrator
aDMinistrator

Bericht 30 Mei 2014, 23:09

Puffino schreef:Zou geniaal zijn als ie wel op een tourposter of trui terecht zou zijn gekomen!

Haha.

Een Engelse DM fan zegt wel dat de naam "Rotterdam" in de eerste druk van het toerboek te vinden is, en hij heeft gelijk! Heb 'm ff gescand:
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
<<

Puffino

Gebruikers-avatar

aDMinistrator
aDMinistrator

Bericht 31 Mei 2014, 14:08

AUW!

Gaaf zeg. Briljant. Leuk te weten dat er mogelijk dus meerdere eeditites van dat tourboek bestaan, trouwens.

Tja, om het even in zijn context te plaatsen, we hebben natuurlijk ons trauma van 74 (de voetballers onder ons althans wel) maar dit is er een die er ook zeker mag wezen ;-)
Puffino

DM minded freak
Volgende

Terug naar Stories of old...